Klachten & Geschillen Huize Henricus
! Een klacht kunt u het beste eerst met ons bespreken.
De persoon die het aangaat, staat u graag te woord !
Bij Huize Henricus staat de bewoner centraal. Zijn of haar belang is ons uitgangspunt. Ontstaan hierover meningsverschillen dan gaan we daarover graag in gesprek met de betrokkenen. Door te praten wordt het verschil van mening bekend. Een oplossing vinden blijkt eigenlijk altijd mogelijk.
Echter, u wilt natuurlijk wel weten bij wie u terecht kunt als uw klacht niet zou worden opgelost door Huize Henricus. Blijft u ontevreden nadat u meerdere gesprekken hebt gevoerd over uw klacht, dan kunt u de klachtencommissie inschakelen. Huize Henricus is aangesloten bij de Interprovinciale klachtencommissie Groningen/Drenthe. Deze Klachtencommissie behandelt uw klacht onafhankelijk.
Huize Henricus neemt uw klachten altijd serieus!
Maar, als we er samen toch niet uitkomen…
InterProvinciale KlachtenCommissie voor Groningen en Drenthe
Postbus 30014
9400 RA Assen
www.ipkc.nl